نکات مالیاتی برای معامله گران
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

در صورت تجارت فعال ، نرخ ها و مشکلات مختلفی وجود دارد که از آن جلوگیری می کنید.

  • سرمایه گذار فعال وفاداری
  • - 12/02/2022
  • 800

غذای اصلی

  • مالیات ها نباید استراتژی معاملاتی شما را شکل دهند - اما منطقی است که فرصت هایی را برای مدیریت صورتحساب مالیات خود در نظر بگیرید.
  • در مورد تأثیر دوره برگزاری خود فکر کنید-سود سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت با نرخ های مختلف مالیات می گیرد.
  • مبنای هزینه خود را درک کنید و ضررهای برداشت را در نظر بگیرید.
  • در هنگام تجارت از حساب های تأمین شده مالیات استفاده کنید.

اگر به طور فعال تجارت می کنید ، ممکن است بدانید که چگونه ایده های جدید پیدا کنید و به آنها عمل کنید. اما آیا تأثیر مالیات بر استراتژی و بازده خود را در نظر می گیرید؟

البته ، شما هرگز نباید فقط بر اساس پیامدهای احتمالی مالیاتی تصمیمات تجاری یا سرمایه گذاری کنید. این موارد باید در درجه اول توسط اهداف ، وضعیت مالی ، جدول زمانی ، تحمل ریسک و هر عامل دیگری برای وضعیت شما - از جمله ریسک شما و انتظارات بازگشت برای هر تجارت - هدایت شود. اما به عنوان بخشی از استراتژی تجاری کلی شما ، آگاهی بهتر مالیاتی پتانسیل بهبود بازده پس از مالیات را دارد.

با توجه به این نکته ، در اینجا 4 نکته در مورد مالیات وجود دارد که در هنگام تجارت بازار در مورد آنها فکر کنید.

نرخ مالیات های مختلف را برای سود سرمایه بدانید

وقتی صحبت از تجارت و مالیات می شود ، زمان بندی مسائل است. استراتژی های معاملاتی اغلب در مدت زمان کوتاه مدت است (مانند استراتژی های معاملات روز). بنابراین می خواهید نرخ مالیات نسبتاً بالاتر مرتبط با سود سرمایه کوتاه مدت در مقابل سود سرمایه بلند مدت را در نظر بگیرید.

سرمایه گذاری هایی که بیش از 12 ماه قبل از فروش انجام می شود ، به عنوان سود یا ضرر طولانی مدت مالیات می گیرد و نرخ برتر فدرال 23. 8 ٪ است. این مقایسه با سرمایه گذاری های انجام شده برای کمتر از 12 ماه قبل از فروش با نرخ مالیات برتر فدرال 40. 8 ٪ (در واقع ، 20 ٪ برای سود سرمایه بلند مدت و 37 ٪ برای سود سرمایه کوتاه مدت ، به علاوه 3. 8 ٪ MedicareSurtax). جداول زیر تفاوت نرخ مالیات را برای نرخ سود سرمایه کوتاه مدت و بلند مدت در سطح درآمد مختلف نشان می دهد.

علاوه بر سود سرمایه ، به یاد داشته باشید که سود سهام نیز مالیات می شود - اگر در هنگام پرداخت سود سهام ، سهام خود را در اختیار دارید. سود سهام عادی به عنوان درآمد عادی مشمول مالیات می شود ، در حالی که سود سهام واجد شرایط که الزامات خاصی را برآورده می کنند با نرخ سود پایین سرمایه مالیات می شوند.

برای سرمایه گذاری های غیر سنتی ، مانند cryptocurrency ، سیاست مالیات ممکن است در معرض تغییر باشد. در سال 2014 ، IRS اعلامیه 2014-21 را صادر کرد ، که بیان می کند با ارزهای مجازی به عنوان ملک رفتار می شود. این تمایز مهم است زیرا اموال شخصی مشمول نرخ مالیات سود سرمایه است ، در حالی که تجارت ارز به طور کلی مشمول نرخ مالیات عادی است. مثل همیشه ، اگر سؤالات مالیاتی خاصی دارید با مشاور مالیاتی خود مشورت کنید.

مبنای هزینه خود را درک کنید

اگر سرمایه گذاری بیش از قیمت اصلی خرید (به علاوه هرگونه تعدیل) را بفروشید ، تفاوت به عنوان سود سرمایه مشمول مالیات است. برای اهداف مالیاتی ، مبنای هزینه شما با قیمتی که برای خرید سهام یا سرمایه گذاری دیگر پرداخت کرده اید ، به علاوه هرگونه تعدیل اضافی - مانند هزینه های معامله مانند هزینه کارگزار یا کمیسیون ها تعیین می شود. 2 روش کلی برای محاسبه مبنای هزینه وجود دارد: روش واقعی هزینه و روش متوسط هزینه.

  • روش هزینه واقعی - این روش معمولاً برای سهام و سایر معاملات سهام استفاده می شود و احتمالاً برای معامله گران بیشترین آشنا است. همانطور که از نام آن پیداست ، مبنای هزینه شما قیمت واقعی خرید هر سهم است. برای استفاده از این روش ، باید قیمت خرید واقعی هر سهم را بدانید. این ممکن است در صورت خرید سهام با قیمت های مختلف پیچیده باشد و دقیقاً مطمئن نیستید که سهام در ابتدا فروخته شده است. به عنوان مثال ، در Fidelity ، اول در ، اول (FIFO) برای تعیین مبنای هزینه به طور پیش فرض هنگام فروش سهام شما استفاده می شود. یک معامله گر فرضی را در اختیار داشته باشید که دارای 200 سهم از سهام است. 100 مورد اول با 10 دلار در هر سهم ، 50 بعدی با 15 دلار و 50 پایانی با 20 دلار در هر سهم خریداری شد. اگر معامله گر 125 سهم را به فروش برساند ، با استفاده از FIFO 100 سهم اول فروخته شده از اولین قطعه و 25 باقی مانده از قطعه دوم شما خواهد بود. این امر به پیگیری دقیقاً کدام سهام فروخته شده و در نتیجه ، به ساده کردن محاسبات مبنای هزینه کمک می کند.
  • روش متوسط هزینه - این روش بیشتر برای صندوق های متقابل و برخی از برنامه های سرمایه گذاری مجدد سود سهام استفاده می شود. این هزینه کل سهام را می گیرد و آن را بر اساس تعداد سهام موجود در صندوق تقسیم می کند. به عنوان مثال ، اگر 3 سهام صندوق متقابل را با 50 دلار ، 100 دلار و 150 دلار خریداری کرده اید ، میانگین روش هزینه منجر به هزینه 100 دلار خواهد شد ([50 دلار + 100 دلار + 150 دلار] / 3).

تلفات برداشت ، اما از فروش شستشو مراقب باشید

برداشت از دست دادن مالیاتی به شما امکان می دهد سرمایه گذاری هایی را که پایین است ، بفروشید ، آنها را با سرمایه گذاری های معقول و منطقی جایگزین کنید و سپس سود سرمایه گذاری تحقق یافته را با آن ضررها جبران کنید. در اصل ، برداشت از دست دادن مالیات به شما امکان می دهد در صورت سرمایه گذاری در جایی که ضرر دارید ، سود سرمایه خود را با ضرر جبران کنید (یعنی قیمت فعلی زیر قیمت خرید است). این استراتژی ممکن است به شما در کاهش صورتحساب مالیات کمک کند.

بیایید به یک مثال فرضی نگاه کنیم. فرض کنید شما صاحب یک سهام اصلی مصرف کننده هستید که قیمت فعلی آن زیر هزینه شما است ، و در حالی که متقاعد نشده اید که در کوتاه مدت باز خواهد گشت ، شما هنوز هم به چشم اندازهای بلند مدت برای همه یا بخشی از مصرف کننده اعتقاد داریدبخش استیپلز.

اگر در سایر بخش های نمونه کارها خود دستاوردهای خود را درک کرده اید ، ممکن است فروش سهام را در نظر بگیرید و آن را با یک شرکت اصلی ETF جایگزین کنید. شما می توانید یک بخش گسترده مصرف کننده ETF را انتخاب کنید ، یا ممکن است در صورت تمایل به تمرکز روی یک بخش خاص از بخش اصلی مصرف کننده - مانند محصولات خانگی ، محصولات غذایی ، یا محصولات غذایی ، به جای آن انتخاب کنید. محصولات شخصی

در بعضی موارد ، اگر ضررهای تحقق یافته شما از محدوده کسر در سال رخ داده فراتر رود ، ضررهای مالیاتی را می توان "به جلو" منتقل کرد تا سودهای سرمایه گذاری تحقق یافته آینده را جبران کند.

برداشت این ضررها برای جبران مالیات در معاملات سودآور می تواند راهی مؤثر برای کاهش مالیات سود سرمایه باشد. اما حتماً قوانین IRS را در مورد فروش شستشو رعایت کنید. قانون فروش واش به طور کلی بیان می کند که در صورت خرید همان امنیت ، قرارداد یا گزینه ای برای خرید امنیت یا امنیت قابل ملاحظه ای در طی 30 روز از تاریخ فروش سرمایه گذاری زیان ، ضرر مالیاتی شما مجاز نیست. اگر از قانون فروش شستشو استفاده کنید ، نمی توانید از این ضررها برای جبران سایر سودها یا درآمد استفاده کنید.

از حساب های مربوط به مالیات استفاده کنید

بسیاری از معامله گران به اشتباه فکر می کنند که آنها فقط می توانند استراتژی های معاملاتی را در حساب های کارگزاری فردی انجام دهند که با پرداخت مالیات نیستند. در حقیقت ، اجرای برخی از استراتژی های معاملاتی در حسابهای تحت تأثیر مالیات ممکن است منطقی باشد. اگر گزینه های تجاری را تجارت می کنید ، می توانید استراتژی های مختلفی را در IRA انجام دهید ، به عنوان مثال ، از جمله خرید تماس و قرار دادن ، فروش تماس های تحت پوشش و موارد دیگر. مالیات بر سود سرمایه را می توان در IRA ها و برخی از حساب های بازنشستگی دیگر به تعویق انداخت تا به شما در رشد پول در طول زمان کمک کند.

هنگامی که تأثیر بالقوه مالیاتی سرمایه گذاری های خود را مرور می کنید ، در نظر بگیرید و سرمایه گذاری هایی را که انواع خاصی از توزیع های مشمول مالیات را در یک حساب کاربری مالیات ایجاد می کند ، به جای یک حساب مشمول مالیات ، در نظر بگیرید. با این گفته ، تجارت بیش از حد در یک حساب بازنشستگی می تواند اهداف بلند مدت شما را تضعیف کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک برنامه محکم دارید که با اهداف کلی شما و تحمل ریسک هماهنگ باشد.

مراحل بعدی برای در نظر گرفتن

ایده ها را با سرمایه گذاری های احتمالی با استفاده از صفحه نمایش سهام ما مطابقت دهید.

Fidelity خوشحال است که تخفیف های ویژه ای را با Turbotax ® ، TaxAct ® ، H& R Block ® و EY Taxchat TM ارائه می دهد تا به شما در تهیه اظهارنامه مالیاتی خود کمک کند. بیشتر بدانید

استراتژی هایی را برای کمک به کاهش مالیات بر درآمد ، سرمایه گذاری ، پس انداز و موارد دیگر کشف کنید.< Pan> هنگامی که تأثیر مالیات بالقوه سرمایه گذاری های خود را مرور می کنید ، در نظر بگیرید و سرمایه گذاری هایی را که انواع خاصی از توزیع های مشمول مالیات را در یک حساب کاربری مالیات ایجاد می کند ، به جای یک حساب مشمول مالیات ، در نظر بگیرید. با این گفته ، تجارت بیش از حد در یک حساب بازنشستگی می تواند اهداف بلند مدت شما را تضعیف کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که یک برنامه محکم دارید که با اهداف کلی شما و تحمل ریسک هماهنگ باشد.




:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: